Motor GP 123 ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství
ID: #GPM123 | Značka: GPExpedice: 1 až 2 dny
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s objemem 123 ccm a výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500–8900 ot./min, hmotnost motoru 2300 g + expanzní tlumič 330 g + zapalování 202 g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Micro-Infra-Teploměr
1964 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
258 Kč | ||
Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks
2DH0013R není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
335 Kč | ||
Hliníkový CNC 3D kužel GP 88,123; DLA 116
7HY027-00303B skladem |
575 Kč | ||
602 digitální otáčkoměr
8KM8328 skladem |
767 Kč | ||
602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem
8KM8329 skladem |
1 142 Kč | ||
Distanční sloupek pro GP123/DA120
BS-MOUNT-DA120 skladem |
1 622 Kč | ||
Svíčka NGK pro motory GP
GPM0020 skladem |
383 Kč | ||
Ložisko SKF 6003
GPM0022 skladem |
421 Kč | ||
Ložisko SKF 6001
GPM0023 skladem |
421 Kč | ||
Ložisko SKF 6203
GPM0024 skladem |
421 Kč | ||
Středový šroub vrtule pro GP motory
GPM0027 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
479 Kč | ||
Karburátor WJ71S - GP 123
GPM0028 skladem |
1 823 Kč | ||
Zadní motorové lože GP 123
GPM0123-8 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
767 Kč | ||
Senzor zapalování pro GP motory
GPM061-12 skladem |
316 Kč | ||
Pístní kroužek GP 61 / 123
GPM061-13 skladem |
335 Kč |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost/výkon/cena.
GP123 V2 je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-61, od něhož převzal válce s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.
Karburátor Walbro MJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6–7,4 V. K napájení je možné použít jak 6čl. NiMH akumulátor (alespoň 1800 mAh), tak 2S LiPo akumulátor (alespoň 1300 mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 27x12“, 28x10“, 28x12“, 29x10“ / třílisté: 25x12“, 26x12“.
Typické otáčky: 7000 ot./min s vrtulí Mejzlík 28x10“, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 29x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, tlumiče + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 123 |
Počet válců | 2 |
Vrtání [mm] | 46.5 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1500 - 8900 |
Výkon motoru [kW] | 8.8 |
Výkon [HP] | 12 |
Hmotnost (motor) [g] | 2300 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 330 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 202 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
Závit matice vrtule | 6×M5 |