Zadní kuličkové ložisko 91SX.SZ.61SXH.RXH
OS27930000 skladem |
527 Kč | ||
Termo podložka 60B.61B
OS27984900 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
354 Kč | ||
Karter 105HZ
OS28701000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
3 734 Kč | ||
Klika 105HZ
OS28702000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
2 006 Kč | ||
Válec 105HZ
OS28703100 skladem |
2 294 Kč | ||
Píst 105HZ
OS28703200 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
1 910 Kč | ||
Hlava válce 105HZ
OS28704000 skladem |
2 678 Kč | ||
Těsnění hlavy (0.2T) 105HZ
OS28704160 skladem |
133 Kč | ||
Těsnění hlavy (0.1T) 105HZ
OS28704161 skladem |
133 Kč | ||
Zadní víko 105HZ-R
OS28707010 skladem |
479 Kč | ||
Nástavec sání 105HZ
OS28712000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
402 Kč | ||
Těsnění zadního víka FS200S.91SZ.RZ.GF30
OS29061410 skladem |
114 Kč | ||
Pojistný šroub karburátoru (61B) 91HZ
OS29081720 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
258 Kč | ||
Páka karburátoru 40L 61B-PII
OS29085140 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
133 Kč | ||
Jehla (61B) 91HZ
OS29085910 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
277 Kč |
Dvoudobé motory O.S. MAX představují naprostou špičku mezi pohonnými jednotkami pro modely vrtulníků. Tradičně propracovaná konstrukce s použitím prvotřídních materiálů zaručuje vysoké výkony a dlouhodobou životnost. Pro dokonale spolehlivou dodávku paliva ve všech letových režimech a polohách i při extrémních 3D obratech je palivová soustava systému DRS (Demand Regulator System) s regulátorem tlaku.
- Palivová soustava systému DRS (Demand Regulator System) s tlakováním nádrže tlakem odebíraným z klikové skříně motoru pro zajištění spolehlivé dodávky paliva.
- Tříjehlový karburátor pro optimální nastavení palivové směsi v celém rozsahu otáček s integrovaným regulátorem tlaku a se sacím nátrubkem tvarovaným jako Venturiho trubice pro zvýšení účinnosti sání.
- Dvouramenná páka karburátoru pro ovládání dvojitými táhly bez mrtvých chodů a vůlí.
- Modře eloxovaná hlava válce s důmyslně tvarovanými žebry pro dokonalé chlazení.
- Vyvážená kliková hřídel uložená na přesných kuličkových ložiscích pro minimalizaci vibrací a dosažení maximálního výkonu.
- Motor je připraven pro montáž laděného tlumiče výfuku PowerBoost 105.
- Zadní víko motoru je připraveno pro montáž senzoru pro governor Futaba GY-701.
MAX 105HZ-R je vysokovýkonný dvoudobý motor se žhavící svíčkou s klasickou konstrukcí s pístem s pístním kroužkem pro špičkové F3C a 3D akrobatické modely vrtulníků třídy 90. Je osazen tříjehlovým karburátorem typu 61G s integrovaným regulátorem tlaku; palivová soustava systému DRS používá tlakování nádrže přes jednocestný ventil tlakem odebíraným z klikové skříně motoru prostřednictvím hrdla na zadním víku. Ideálním doplňkem motoru je laděný tlumič výfuku PowerBoost 105.
- Stejné zástavbové rozměry jako motory třídy .90, o 15% vyšší výkon.
- Kliková hřídel má závit pro matici vrtule UNF 5/16-24.
- Doporučené palivo: nejméně 18% ricinového nebo syntetického oleje (popř. směsi syntetického a ricínového oleje), 10-30% nitromethanu.
- Doporučená svíčka: O.S. MAX No.8, No. 7, při použití paliva s vyšším obsahem nitromethanu O.S. MAX No. 10 (dříve A5).
Sada motoru obsahuje: motor MAX 105HZ-R s RC karburátorem 61G, žhavící svíčku No. 8, jednocestný ventil, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm] | 17.17 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 29 |
Zdvih [mm] | 26 |
Provozní otáčky [ot./min] | 2000 - 16500 |
Výkon motoru (při 15000 ot./min) [kW] | 2.8 |
Výkon (při 15000 ot./min) [HP] | 3.8 |
Hmotnost (motor) [g] | 608 |
Doporučená svíčka | O.S. MAX No. 8, No.10 (A5) |
Závit na hřídeli | UNF 5/16-24 |