GT-22 včetně tlumiče E-5040
ID: #OS38200 | Značka: OS MAXExpedice: 1 až 2 dny
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 761,6g, váha výfuku 132,6g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
![]() |
Píst GT22
OS28203200 skladem |
1 430 Kč | |
![]() |
Pístní kroužek GT22
OS28203400 skladem |
441 Kč | |
![]() |
Hlava válce GT22
OS28204000 skladem |
1 046 Kč | |
![]() |
Těsnění hlavy (0.2T) GT22
OS28204160 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
133 Kč | |
![]() |
Ojnice GT22
OS28205000 skladem |
1 238 Kč | |
![]() |
Pístní čep GT22
OS28206000 skladem |
335 Kč | |
![]() |
Zadní víko GT22
OS28207000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
527 Kč | |
![]() |
Unašeč GT22
OS28208000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
767 Kč | |
![]() |
Těsnění zadního víka (S42) GT22
OS28214000 skladem |
133 Kč | |
![]() |
Těsnění výfuku GT-22
OS28214400 skladem |
181 Kč | |
![]() |
Těsnění pro OS GT-22
OS28215100 skladem |
181 Kč | |
![]() |
Vstupní membrána pro OS GT-22
OS28216000 skladem |
258 Kč | |
![]() |
Tlumič E-5040 (GT22)
OS28225000 skladem |
1 910 Kč | |
![]() |
Kompletní karburátor (WT1054) GT22
OS28281000 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
4 022 Kč | |
![]() |
Pojistné kroužky čepu GT-33 a GT-22
OS28317000 skladem |
133 Kč |
O.S. MAX GT22 poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 15 ccm dvoutaktní nebo 20 ccm čtyřtaktní žhavící motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování, vysokou účinnost a vysoký výkon. Konstruktéři O.S. MAX mu dali do vínku vyšší výkon a schopnost točit vrtule o větším průměru, než mají konkurenční motory této třídy, čímž z něj učinili volbu č. 1 pro piloty, kteří se nespokojí s kompromisy!
- Nové elektronické zapalování IG-02 s napájením ze 4-5 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
- Na zadním víku montovaný karburátor Walbro WT1054 speciálně konstruovaný pro GT22.
- Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
- Úsporný provoz – 260 ml nádrž vystačí na 11-12 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
- Expanzní tlumič E-5040 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
- Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového dvoutaktu ideální pro makety a polomakety, vysoký výkon a rychlá odezva potřebná pro akrobatické modely.
GT22 je dvoudobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 15 ccm dvoutaktními nebo 20 ccm čtyřtaktními žhavícími motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu Walbro s membránovým čerpadlem a sytičem. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-02 a expanzní tlumič výfuku typu E-5040 vhodný pro skrytou instalaci uvnitř motorového krytu u maket.
- Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 15x10“, Sport/Akrobat/Maketa: 16x8” 16x10” 17x6” 17x8”
- Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
- Palivová nádrž (250-320 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GT22 s RC karburátorem Walbro, elektronické zapalování IG-02, jiskřivou svíčku CM-6, tlumič výfuku E-5040, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm] | 22.12 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 32 |
Zdvih [mm] | 27.5 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1800 - 9000 |
Výkon motoru (při 9000 ot./min) [kW] | 1.98 |
Výkon (při 9000 ot./min) [HP] | 2.7 |
Hmotnost (motor) [g] | 761.6 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 132.6 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 105 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 250 - 320 |
Závit matice vrtule | UNF 5/16-24 |