PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

Motor GP 176 ccm STD včetně tlumiče a příslušenství

ID: #GPM176STD | Značka: GP
Dostupnost: není skladem
Expedice: -
29 990 Kč
Doporučená cena: 32 599 Kč (ušetříte: 2 609 Kč)

Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 176ccm s výkonem 19 koní , provozní otáčky 1100-8900ot./min, hmotnost motoru 3550g + expanzní tlumič 430g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.




Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks
2DH0013R
není skladem
Expedice: -
335 Kč
ks
Benzínová hadička, žlutá 3 x 6 mm (1 metr) Benzínová hadička, žlutá 3 x 6 mm (1 metr)
3DLA0016
není skladem
Expedice: -
75 Kč
ks
602 digitální otáčkoměr 602 digitální otáčkoměr
8KM8328
skladem
767 Kč
ks
602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem 602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem
8KM8329
skladem
1 142 Kč
ks
Elektronické zapalování pro motor GP 76, 123, 176, 178 Elektronické zapalování pro motor GP 76, 123, 176, 178
GPM123176
skladem
3 350 Kč
ks
Motul 710 2T Original (1 L) Motul 710 2T Original (1 L)
MOT104034
skladem
345 Kč
ks

Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

GP-176 STD je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-88, od něhož převzal válce s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.

Karburátor Walbro WJ-27 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.

Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.

Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.

Doporučená svíčka: CM-6

Doporučené vrtule: dvoulisté: 30x13“, 31x12“, 32x10“.

Typické otáčky: 6100 ot./min s vrtulí Mejzlík 30x13 Evo.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2x tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]176
Počet válců2
Vrtání [mm]53
Provozní otáčky [ot./min]1100 - 8900
Výkon motoru [kW]14
Výkon [HP]19
Hmotnost (motor) [g]3550
Hmotnost (tlumič) [g]430
Hmotnost (zapalování) [g]202
Doporučená svíčkaCM-6
Doporučený objem nádrže [ml]1000 - 1200
Závit matice vrtule6x M5
Kategorie