Motor GP 176 ccm EVO včetně tlumiče a příslušenství
ID: #GPM176EVO | Značka: GPExpedice: -
"Ostrá" verze leteckého benzínového plochého dvouválcového motoru s obsahem 176ccm s výkonem zvýšeným na 20,5 koní, provozní otáčky 1100-8900ot./min, hmotnost motoru 3550g + expanzní tlumič 430g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks
2DH0013R není skladem Expedice: - |
335 Kč | ||
Benzínová hadička, žlutá 3 x 6 mm (1 metr)
3DLA0016 není skladem Expedice: - |
75 Kč | ||
602 digitální otáčkoměr
8KM8328 skladem |
767 Kč | ||
602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem
8KM8329 skladem |
1 142 Kč | ||
Elektronické zapalování pro motor GP 76, 123, 176, 178
GPM123176 skladem |
3 350 Kč | ||
Motul 800 2T Factory Line OffRoad Original (1 L)
MOT104038 skladem |
450 Kč |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP-176 EVO je „nadupanou“ verzí standardního motoru GP-176, která mj. díky upravené konstrukci pístu a válce a zvýšenému kompresnímu poměru umožňuje dosahovat výkonu o 1,5 koně vyššího a se stejnou vrtulí točit zhruba o 200 ot./min více.
GP-176 EVO je plochý dvouválec konstrukčně vycházející z motoru GP-88, od něhož převzal válce s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy procházejí jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje pomocí montážní desky přišroubované k zadnímu čelu.
Karburátor Walbro WJ-27 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčky NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 30x13“, 31x12“, 32x10“.
Typické otáčky: 6300 ot./min s vrtulí Mejzlík 30x13 Evo.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2x tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 176 |
Počet válců | 2 |
Vrtání [mm] | 53 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1100 - 8900 |
Výkon motoru [kW] | 15.1 |
Výkon [HP] | 20.5 |
Hmotnost (motor) [g] | 3550 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 430 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 202 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 1000 - 1200 |
Závit matice vrtule | 6x M5 |