Motor GP 61 ccm včetně tlumiče a příslušenství
ID: #GPM061 | Značka: GPExpedice: 1 až 2 dny
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1400g + expanzní tlumič 160g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
![]() |
Těsnění pro výfuk GP 61/123
GPM061-4 skladem |
76 Kč | |
![]() |
Kliková hřídel pro GP 61
GPM061-5 skladem |
2 294 Kč | |
![]() |
Těsnění pod Jazýčkový ventil pro GP 61
GPM061-6 skladem |
76 Kč | |
![]() |
Těsnění klikové skříně pro GP 61
GPM061-7 skladem |
95 Kč | |
![]() |
Těsnění pod karburátor pro GP 61
GPM061-8 skladem |
85 Kč | |
![]() |
Pístní sada GP 61 / 123
GPM061-9 skladem |
1 526 Kč | |
![]() |
Elektronické zapalování pro motor GP 38 , 61 a 88
GPM06188 skladem |
2 390 Kč | |
![]() |
Ségrovka pro GP 123
GPM123-2 skladem |
76 Kč | |
![]() |
Vrtací přípravek vrtule GP 61,76 ; DLA 32,58
KAV28.8001 skladem |
556 Kč | |
![]() |
Dřevěná vrtule KAVAN 22x12
KAV50.1.2212 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
882 Kč | |
![]() |
Dřevěná vrtule KAVAN 23x10
KAV50.1.2310 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
930 Kč | |
![]() |
Dřevěná vrtule KAVAN 24x8
KAV50.1.2408 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
988 Kč | |
![]() |
Dřevěná vrtule KAVAN 24x10
KAV50.1.2410 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
988 Kč | |
![]() |
Motul 710 2T Original (1 L)
MOT104034 skladem |
345 Kč |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP61 je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.
Karburátor Walbro HAD 2246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 22x12“, 23x10“, 24x8“, 24x10“.
Typické otáčky: 7500 ot./min s vrtulí Mejzlík 24x8 Evo, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 24x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 61 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 46.5 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1600 - 8900 |
Výkon motoru [kW] | 4.8 |
Výkon [HP] | 6.5 |
Hmotnost (motor) [g] | 1440 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 160 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 136 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 600 |
Závit matice vrtule | 4×M5 |