Motor GP 61 ccm včetně tlumiče a příslušenství
ID: #GPM061 | Značka: GPExpedice: 1 až 2 dny
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1400g + expanzní tlumič 160g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
Micro-Infra-Teploměr
1964 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
258 Kč | ||
Hliníkový CNC 3D kužel GP 61
7HY027-00302B skladem |
383 Kč | ||
602 digitální otáčkoměr
8KM8328 skladem |
767 Kč | ||
602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem
8KM8329 skladem |
1 142 Kč | ||
Svíčka NGK pro motory GP
GPM0020 skladem |
383 Kč | ||
Ložisko SKF 6003
GPM0022 skladem |
421 Kč | ||
Ložisko SKF 6002
GPM0025 skladem |
421 Kč | ||
Kliková skříň GP 61
GPM061-11 skladem |
3 071 Kč | ||
Senzor zapalování pro GP motory
GPM061-12 skladem |
316 Kč | ||
Pístní kroužek GP 61 / 123
GPM061-13 skladem |
335 Kč | ||
Píst GP 61 / 123
GPM061-14 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
1 055 Kč | ||
Unašeč vrtule GP 61
GPM061-15 skladem |
479 Kč | ||
Podložka vrtule GP 61/76
GPM061-16 skladem |
220 Kč | ||
Válec pro GP 61/123
GPM061-2 skladem |
3 830 Kč | ||
Těsnění pod válec pro GP 61/123
GPM061-3 skladem |
114 Kč |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP61 je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 46,5 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.
Karburátor Walbro HAD 2246 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 710 2T.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 22x12“, 23x10“, 24x8“, 24x10“.
Typické otáčky: 7500 ot./min s vrtulí Mejzlík 24x8 Evo, 7100 ot./min s vrtulí Falcon 24x9“.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 61 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 46.5 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1600 - 8900 |
Výkon motoru [kW] | 4.8 |
Výkon [HP] | 6.5 |
Hmotnost (motor) [g] | 1440 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 160 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 136 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 600 |
Závit matice vrtule | 4×M5 |