Motor DLA 32 ccm včetně tlumiče a příslušenství - nová verze
ID: #2DLA0032NEW | Značka: DLAExpedice: 1 až 2 dny
Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky 1600o/min., poměr komprese 7.6:1, váha motoru 970g, váha standard výfuku 66g, váha zapalování 100g.
Otáčkoměr DLA
2DLA1001 skladem |
623 Kč | ||
Výfuk (Pitts) pro DLA 32
2DLA1002 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
2 102 Kč | ||
Elektronické zapalování pro motor DLA 32 / 58
2DLA1047 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
2 390 Kč | ||
Kompletní karburátor pro DLA 32
2DLA2023 skladem |
1 814 Kč | ||
Zapalovací svíčka pro motory DLA
2DLA2025 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
335 Kč | ||
Nátrubek sání karburátoru 32/56/58
2DLA2026 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
652 Kč | ||
Distanční sloupky pro motor DLA 32 (4ks)
2DLA2049 skladem |
527 Kč | ||
Kliková hřidel pro motor DLA 32 - nová verze
2DLA2061 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
2 390 Kč | ||
Unašeč vrtule DLA 32
2DLA2062 skladem |
671 Kč | ||
Hřídel vrtule DLA 32
2DLA2063 skladem |
402 Kč | ||
Vstupní membrána pro motor DLA 32 - stará verze
2DLA2064 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
575 Kč | ||
Píst pro motor DLA 32 / 64
2DLA2065 skladem |
613 Kč | ||
Sada ložisek pro motor 32 DLA (2ks.)
2DLA2067 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
767 Kč | ||
Jehlové ložisko pro motor DLA 32 / 64
2DLA2068 skladem |
383 Kč | ||
Skříň klikové hřídele pro DLA 32
2DLA2069 není skladem Expedice: 1 až 2 dny |
4 022 Kč |
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 32 je nejmenší z řady nabízených motorů. Jedná se o mírně podčtvercový motor s vrtáním 37mm a zdvihem 30mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 64 mm včetně spojovacího materiálu.
Karburátor vyráběný firmou Tillotson je membránový, dvoujehlový opatřený sytičem. Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčka DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat digitální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: záběh: 18x8“, Akro/Sport/Maketa: 18x10", 19x8".
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 32.23 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 37 |
Zdvih [mm] | 30 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1700 - 8200 |
Výkon motoru (při 8200 ot./min) [kW] | 2.8 |
Výkon (při 8,200 ot./min) [HP] | 3.8 |
Hmotnost (motor) [g] | 910 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 65 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 100 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 300 - 450 |
Závit matice vrtule | 4×M4 |