PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

BH169 Junkers JU-87B Stuka 2300mm ARF

ID: #4ST112504 | Značka: Black Horse
Dostupnost: není skladem
Expedice: -
12 340 Kč
Doporučená cena: 13 414 Kč (ušetříte: 1 074 Kč)

Polomaketa německého střemhlavého bombardéru o rozpětí 2300mm pro benzínové motory 50-60 ccm. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.




BD CORTEX - stabilizační jednotka BD CORTEX - stabilizační jednotka
BD94947
skladem
6 902 Kč
ks
BD CORTEXpro - stabilizační jednotka BD CORTEXpro - stabilizační jednotka
BD96022
není skladem
Expedice: -
7 958 Kč
ks

Stroje s křídlem lomeným do "W" a typickým pevným "bačkorovým" podvozkem vrhající se s jekotem sirén takřka kolmo na bezmocné pěšáky zoufale hledající úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - střemhlavý bombardér), symbol nacistické bleskové války. Stuky v dokonalé koordinaci s pozemními jednotkami, jimž nahražovaly klasické dělostřelectvo, které by jinak nestačilo držet krok s valícími se kolonami "panzerů", převálcovaly Polsko, Dánsko a Norsko, stejně jako Belgii, Holandsko,Francii, Jugoslávii a Řecko. Až v Bitvě o Británii, kdy Luftwaffe neměla drtivou převahu ve vzduchu, je Spitfiry a Hurricany odhalily jako pomalé a neohrabané "sedící kachny". Přesto Stuky hrály významnou roli - nadále spíše jako bitevní letouny - po celý zbytek války na všech bojištích v Evropě, v severní Africe; otestovaly i odolnost pancéřových palub z vítkovické oceli letadlových lodí Royal Navy doprovázejích konvoje na Maltu...

Polomaketa německého střemhlavého bombardéru klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým benzínovým motorem 50-60 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 5345 napájeným z 12S LiPo akumulátoru. Velká Stuka je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se obřími modely pro motory 30-50 ccm, a hodlá se pustit do létání s většími a složitějšími maketami strojů s vyšším plošným zatížením. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky to není projekt pro zelenáče.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru s charakteristickým „podbradkem“. Motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, plynu a sytiče se nachází v trupu nad křídlem; snadný přístup zajišťuje odnímatelná horní část trupu. Kabina je maketově vybavená.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem má klasickou konstrukci s celobalsovým tuhým potahem. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Maketově ztvárněná křidélka a klapky typu „Junkersovo dvojité křídlo“ jsou ovládány nezávisle třemi páry serv s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce. Serva výškovky jsou uložena ve vodorovném stabilizátoru; směrovka je ovládána lankovým náhonem pomocí serva nainstalovaného v trupu.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má odpružené hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty kol.

Celý model je potažen speciální polomatnou nažehlovací fólií s naznačenou paneláží vytvářející velmi realistický "válečnický" barevný finiš, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň 10-kanálovou počítačovou soupravu umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek. Serva vyhoví kvalitní silná standardní s tahem 8-10 kg.cm pro křidélka a klapky, pro výškovku 5-7 kg.cm miniserva, pro směrovku 15-20 kg.cm servo a běžná standardní serv apro plyn a sytič.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, odpružený podvozek, sadu příslušenství, kola a obrázkový návod



Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]2300
Délka [mm]1837
Plocha křídla [dm2]90.2
Hmotnost [g]8600 - 8800
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M,P,F(4)
Stavební náročnostS2,S3
Náročnost pilotážeP3,P4

Doporučený pohon a RC vybavení:

DLA StukaOS Stuka
MotorDLA 56OS GT60
VrtuleFOXY 22x8"FOXY 23x10"
Nádrž (ccm)600-1000600-1000
Serva „High Voltage“6x D645MW (, F), 2x HS-7245MH (V), 1x D954SW (S), 2x D485HW (M, sytič)
RC soupravamin. 10 kanálů
Kategorie