PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

RC8B4e Team stavebnice

ID: #AE80946 | Značka: Associated
Dostupnost: není skladem
Expedice: -
16 703 Kč
Doporučená cena: 18 156 Kč (ušetříte: 1 453 Kč)

Stavebnice špičkového závodního podvozku BUGGY v měřítku 1:8 určeného pro pohon střídavým elektrickým motorem.




Podložky, 2,5mm 20 ks. Podložky, 2,5mm 20 ks.
AE89278
není skladem
Expedice: -
57 Kč
ks
RC8 83mm 1/8 sada disků, bílé, 4 ks. RC8 83mm 1/8 sada disků, bílé, 4 ks.
AE89296
skladem
498 Kč
ks
RC8 83mm 1/8 sada disků, žluté, 4 ks. RC8 83mm 1/8 sada disků, žluté, 4 ks.
AE89297
skladem
498 Kč
ks
M5 x 44mm spojovačky, 2 ks. M5 x 44mm spojovačky, 2 ks.
AE89299
skladem
274 Kč
ks
RC8 šrouby s kulatou Imbusovou hlavou, 4 ks. RC8 šrouby s kulatou Imbusovou hlavou, 4 ks.
AE89317
skladem
268 Kč
ks
M3X12 Imbusové šrouby s válcovou hlavou, 10 ks. M3X12 Imbusové šrouby s válcovou hlavou, 10 ks.
AE89454
není skladem
Expedice: -
110 Kč
ks
Spojovačky, M4x50mm/1.97, 2 ks. Spojovačky, M4x50mm/1.97, 2 ks.
AE89526
není skladem
Expedice: -
274 Kč
ks
FT hliníkový pastorek 15 zubů, Modul 1 FT hliníkový pastorek 15 zubů, Modul 1
AE89597
skladem
479 Kč
ks
FT hliníkový pastorek 16 zubů, Modul 1 FT hliníkový pastorek 16 zubů, Modul 1
AE89598
skladem
479 Kč
ks
FT hliníkový pastorek 17 zubů, Modul 1 FT hliníkový pastorek 17 zubů, Modul 1
AE89599
skladem
479 Kč
ks
Kulové čepy, střibrné, 8 mm délka závitu, 10 ks. Kulové čepy, střibrné, 8 mm délka závitu, 10 ks.
AE91048
skladem
498 Kč
ks
Ocelové matky, M3 černé, 6 ks Ocelové matky, M3 černé, 6 ks
AE91477
skladem
53 Kč
ks
Přepusťový šroub 12 mm V2 s podložkou, 2 + 2 ks. Přepusťový šroub 12 mm V2 s podložkou, 2 + 2 ks.
AE91492
skladem
57 Kč
ks
FT kuličkové ložiska s límcem 6x13x5mm, 4ks. FT kuličkové ložiska s límcem 6x13x5mm, 4ks.
AE91559
skladem
373 Kč
ks
FT kuličkové ložiska 5x10x4mm, 4ks. FT kuličkové ložiska 5x10x4mm, 4ks.
AE91560
skladem
226 Kč
ks

Nová RC8B4e od Associated je tady

Nové uspořádání podvozku se dvěma různými konfiguracemi baterií pouze v krátkém provedení. Obě konfigurace obsahují centrálně uložený středový diferenciál a řadové středové dorazy pro vynikající účinnost hnacího ústrojí a vyrovnané vyvážení podvozku.

  • Konfigurace 1: Dvě 2s-shorty LiPo sady jak "sedlové packy" pro nejnižší těžiště a výjimečné rozložení hmotnosti.
  • Konfigurace 2: Jedna 4s shorty LiPo sada pro zjednodušené nastavení a centralizovanější vychýlení hmotnosti oproti tradičním 4s bateriím plné délky.

Inovativní geometrie přední části s bloky řízení se sníženým sklonem čepu umisťuje čep kola do středu předních pneumatik pro zvýšení stability a konzistentní řízení v celém rozsahu řízení.
  • Ve spojení s novým širším čepem horního ramene zavěšení kol.

Nová konstrukce horního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti.
  • K dispozici jsou volitelné vložky pro jemné doladění flexibility a tuhosti, které se montují na horní nebo spodní část ramene.
  • Obsahuje tvarovanou vložku "křídla" pro zvýšení přítlaku přední části.
  • Používá vyměnitelné lisované pouzdro čepu závěsu pro snížení sklonů a zvýšení dynamiky odpružení.

Nová konstrukce spodního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti. K dispozici jsou volitelné vložky pro jemné doladění flexibility a tuhosti.
  • Nové jednodílné táhlo protiproudové příčky se montuje do řady s protiproudovou příčkou pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže
  • Volitelné vložky se montují na horní nebo spodní plochu ramene - závodníci si mohou vybrat!

Nová konstrukce zadního ramene
  • Navrženo tak, aby mělo optimální pružnost a tuhost bez vložky. Volitelné vložky však jsou k dispozici pro jemné doladění flexibility.
  • Volitelné vložky budou k dispozici pro jemné vyladění flexe a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní stranu ramene.
  • Nová úhlová jednodílná spojka protiprokluzového ramene je namontována v řadě s protiprokluzovým ramenem pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže.

Nové uchycení zadního křídla má nastavitelné úhlové podložky křídla, výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a dodatečnou vůli pro nastavení polohy tlumiče
  • K dispozici jsou dvě varianty výšky křídla pro vyladění přítlaku na zadní nápravě
  • Tři polohy úhlu křídla: 0, -2 a -4 stupně
  • Vylepšená konstrukce také zajišťuje matice pro uchycení křídla tak, aby se v držáku neprotáčely.
  • Čtyři držáky křídla se šroubují do zadní věže s přístupem ze zadní části buginy, což usnadňuje údržbu.

Nové zadní křídlo má více svislých ploutví pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadního proutku pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro výřezy otvorů
  • Součástí balení jsou dva knoflíky křídla pro další možnosti ladění: první je tradiční jednodílný plochý knoflík a druhý je vertikální stabilizační ploutev pro ještě větší stabilitu v přímém směru

Nová zadní výztuha podvozku má několik konstrukčních prvků a možností ohybu
  • Zadní výztuha je namontována centrálně k převodovce, což snižuje únavu materiálu, centralizuje smykové síly a zlepšuje životnost dílů zadního hnacího ústrojí
  • Má tři různé možnosti ohybu podvozku s využitím dvou montážních otvorů podvozku
  • 1. Použijte oba šrouby (nejtužší). 2. Použijte jeden šroub, dlouhé umístění. 3. Použijte jeden šroub, krátké umístění (nejpružnější).
  • Horní kloub výztuhy má dvě možnosti nastavení flexe u převodovky
  • 1. S přiloženými tvarovanými vložkami, které zabraňují kroucení a umožňují ohyb pouze podél středového čepu výztuhy2. S volitelnou napínací kuličkou pro ohyb ve více stupních volnosti.
  • S vyjímatelnou vložkou pro přizpůsobení míry ohybu ve výztuze

Další funkce...
  • Nové dvoudílné upínací držáky motoru zajišťují bezpečnou montáž a umožňují montáž 30mm ventilátoru motoru. Závit převodovky se nastavuje ze spodní části šasi, stejně jako u RC8B4.
  • Nové zásobníky baterií s vestavěnými zarážkami pro snadné nastavení polohy baterií
  • Nové nadrozměrné háčky a smyčky pro zjednodušenou a bezpečnou montáž baterií
  • Nová vanička ESC s ochranným štítem má dvě montážní pozice pro podvozek - jednu pro každou konfiguraci podvozku
  • Nový box přijímače s vestavěnými úchyty serv má integrované vedení kabelů a zvětšený objem pro montáž větších přijímačů
  • Součástí jsou svorky pro vedení kabelů pro čisté zapojení baterií a vodičů snímačů motoru
  • Nové boční kryty mají integrované svorky pro vedení drátů a jsou o více než 1 palec užší než RC8B3.2e
  • Nový podvozek z tvrdě eloxovaného hliníku 7075 specifického pro RC8B4e obsahuje aktualizace pro zpevnění přední a zadní oblasti kapkovitých výstupků, zvětšenou šířku podél oblasti kick up a úpravy pro specifické elektrické uspořádání.
  • Obsahuje dělící středovou přepážku RC8B3.2 s novou středovou horní deskou specifickou pro RC8B4e.
  • Nová přední horní deska specifická pro RC8B4e byla aktualizována tak, aby odpovídala nové geometrii řízení a odsazené přední výztuze podvozku RC8B4.
  • Nové zvonové tyče řízení s hřebenem řízení namontovaným nahoře pro větší vůli kolem sestavy převodovky
  • Nový hliníkový hřeben řízení navržený podle aktualizované geometrie přední části je lehký a odolný
  • Nové matice zvonku řízení jsou delší, aby se snížil odpor od hřebenu řízení při ohybu
  • Aktualizovaný táhlo serva řízení je vybaveno novou odolnou závitovou koulí a ocelovým šroubovým kloubem
  • Nové modré hliníkové úchyty ramen zavěšení A a B jsou tvarovány tak, aby se daly propojit s podvozkem RC8B4
  • Nový podvozek z tvrdě eloxovaného hliníku 7075 obsahuje aktualizace pro zpevnění oblastí předních a zadních výstupků a zvětšenou šířku podél oblasti odrazu nahoru.
  • Nové uchycení horních ramen zavěšení je výrazně širší než u řady RC8B3, což zajišťuje potřebnou geometrii pro nové snížené bloky řízení KPI
  • Nová přední věž tlumiče má vylepšenou pevnost a umožňuje montáž vložky horního ramene zavěšení z přední strany prostřednictvím zapuštěné kapsy, aniž by bylo nutné demontovat věž z převodovky
  • Nová přední horní deska z uhlíkových vláken specifická pro RC8B4e s odsazenou přední výztuhou podvozku
  • Nová výztuha předního podvozku má stejnou délku jako "krátká" verze z RC8B3 pro ideální ohyb přední části vozu
  • Nový sloupek přední nástavby je zapuštěn do přední horní desky a díky oboustrannému provedení se snadno montuje
  • Nová konstrukce misek pružin a koncovek tyčí tlumičů má zajišťovací šroub, který udrží misky na místě při nárazu, a má vylepšený materiál; stejně odolný materiál jako naše koncovky tyčí 1/10
  • Nová pouzdra předních tlumičů jsou o 1,5 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3
  • Nová pouzdra zadních tlumičů jsou o 4 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3.
  • V celé buggy jsou použity nízkoprofilové šrouby SHCS s velkým průměrem, které nahrazují tradiční systém šroubů a podložek.
  • Nový dvoudílný zadní sloupek karoserie je vybaven gumovou průchodkou, která umožňuje určitou pružnost a prodlužuje životnost karoserie.
  • Nové koncovky tyčí mají vylepšený záběr závitu, drážkovanou oblast pro snadný přístup k napínacímu klíči a jsou vyrobeny ze stejného odolného materiálu jako naše koncovky tyčí 1:10.
  • Nový delší zadní táhlo pro vybočení 5x44 mm
  • Nový zadní náboj s posunem +1 mm má symetrickou levou a pravou společnou konstrukci s vložkami výšky nápravy pro nastavitelné vyladění roll centra. Standardní velikost použitého ložiska je 8x16x5mm s přírubou, ale náboj stále akceptuje ložisko 15x21x4mm pro možnosti ladění nápravy CVA.
  • Nová náprava CVA má "čepovou" konstrukci s pojistným pouzdrem pro zachycení čepu a používá dvě přírubová ložiska 8x16x5 mm (stejná jako u univerzální nápravy RC8B3).
  • 93mm kosti CVA použité na všech čtyřech rozích buginy
  • 93,5mm přední a 104mm zadní středové kosti se 14mm čepy jsou nyní standardním vybavením pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí
  • Nová zadní věž tlumiče má dvě vestavěné polohy výšky křídla; RC8B4 "nízká" je ve stejné výšce jako RC8B3 "vysoká" a RC8B4 má možnost dodatečné výšky +5 mm nastavením adaptérů pro uchycení křídla, vše je snadno přístupné ze zadní části buginy
  • Standardní rozměry šestihranů kol zahrnují "+0" mm vpředu i vzadu
  • Standardní velikosti protiprokluzových tyčí zahrnují 2,2 mm vpředu a 2,4 mm vzadu.
  • Nová karoserie RC8B4e Gamma stylizovaná inženýry Area 51 pro vynikající aerodynamiku, vynikající ovladatelnost a bezkonkurenční krásu. Obsahuje tři různé styly nosů převodovky: tradiční nosní kužel, křídlo střední výšky a křídlo vysoké výšky.

Vlastnosti RC8B4e Team stavebnice

Diferenciály V3 s kroužkovými převody 42 zubů a pastorky 12 zubů pro lepší převodové poměry

  • Obsahuje nové aktualizace slunečních a planetových ozubených kol HTC s odstraněnými kapsami, které prodlužují životnost diferenciálu a zlepšují souběh převodů a zůstávají konzistentnější při dlouhých jízdách.
  • +2 stupně ramen bloku řízení
  • 16mm tlumiče vybavené modrými předními (8,75 vinutí) a novými zelenými zadními (11,25 vinutí) pružinami, měchýřem tlumiče ve stylu "tuhý", kombinovanými odvzdušňovacími/emulzními krytkami a modrými hliníkovými závitovými límci.
  • Úzké uchycení ramen C a D RC8B3.2

Kategorie