PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

RC8B4e Team stavebnice

ID: #AE80946 | Značka: Associated
Dostupnost: není skladem
Expedice: -
16 703 Kč
Doporučená cena: 18 156 Kč (ušetříte: 1 453 Kč)

Stavebnice špičkového závodního podvozku BUGGY v měřítku 1:8 určeného pro pohon střídavým elektrickým motorem.




Nová RC8B4e od Associated je tady

Nové uspořádání podvozku se dvěma různými konfiguracemi baterií pouze v krátkém provedení. Obě konfigurace obsahují centrálně uložený středový diferenciál a řadové středové dorazy pro vynikající účinnost hnacího ústrojí a vyrovnané vyvážení podvozku.

  • Konfigurace 1: Dvě 2s-shorty LiPo sady jak "sedlové packy" pro nejnižší těžiště a výjimečné rozložení hmotnosti.
  • Konfigurace 2: Jedna 4s shorty LiPo sada pro zjednodušené nastavení a centralizovanější vychýlení hmotnosti oproti tradičním 4s bateriím plné délky.

Inovativní geometrie přední části s bloky řízení se sníženým sklonem čepu umisťuje čep kola do středu předních pneumatik pro zvýšení stability a konzistentní řízení v celém rozsahu řízení.
  • Ve spojení s novým širším čepem horního ramene zavěšení kol.

Nová konstrukce horního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti.
  • K dispozici jsou volitelné vložky pro jemné doladění flexibility a tuhosti, které se montují na horní nebo spodní část ramene.
  • Obsahuje tvarovanou vložku "křídla" pro zvýšení přítlaku přední části.
  • Používá vyměnitelné lisované pouzdro čepu závěsu pro snížení sklonů a zvýšení dynamiky odpružení.

Nová konstrukce spodního ramene předního zavěšení
  • Navrženo tak, aby vyhovovalo široké škále možností ohybu a tuhosti. K dispozici jsou volitelné vložky pro jemné doladění flexibility a tuhosti.
  • Nové jednodílné táhlo protiproudové příčky se montuje do řady s protiproudovou příčkou pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže
  • Volitelné vložky se montují na horní nebo spodní plochu ramene - závodníci si mohou vybrat!

Nová konstrukce zadního ramene
  • Navrženo tak, aby mělo optimální pružnost a tuhost bez vložky. Volitelné vložky však jsou k dispozici pro jemné doladění flexibility.
  • Volitelné vložky budou k dispozici pro jemné vyladění flexe a tuhosti a budou se montovat na horní nebo spodní stranu ramene.
  • Nová úhlová jednodílná spojka protiprokluzového ramene je namontována v řadě s protiprokluzovým ramenem pomocí čepu BHCS namísto čepu tlumiče pro zjednodušení montáže.

Nové uchycení zadního křídla má nastavitelné úhlové podložky křídla, výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a dodatečnou vůli pro nastavení polohy tlumiče
  • K dispozici jsou dvě varianty výšky křídla pro vyladění přítlaku na zadní nápravě
  • Tři polohy úhlu křídla: 0, -2 a -4 stupně
  • Vylepšená konstrukce také zajišťuje matice pro uchycení křídla tak, aby se v držáku neprotáčely.
  • Čtyři držáky křídla se šroubují do zadní věže s přístupem ze zadní části buginy, což usnadňuje údržbu.

Nové zadní křídlo má více svislých ploutví pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadního proutku pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro výřezy otvorů
  • Součástí balení jsou dva knoflíky křídla pro další možnosti ladění: první je tradiční jednodílný plochý knoflík a druhý je vertikální stabilizační ploutev pro ještě větší stabilitu v přímém směru

Nová zadní výztuha podvozku má několik konstrukčních prvků a možností ohybu
  • Zadní výztuha je namontována centrálně k převodovce, což snižuje únavu materiálu, centralizuje smykové síly a zlepšuje životnost dílů zadního hnacího ústrojí
  • Má tři různé možnosti ohybu podvozku s využitím dvou montážních otvorů podvozku
  • 1. Použijte oba šrouby (nejtužší). 2. Použijte jeden šroub, dlouhé umístění. 3. Použijte jeden šroub, krátké umístění (nejpružnější).
  • Horní kloub výztuhy má dvě možnosti nastavení flexe u převodovky
  • 1. S přiloženými tvarovanými vložkami, které zabraňují kroucení a umožňují ohyb pouze podél středového čepu výztuhy2. S volitelnou napínací kuličkou pro ohyb ve více stupních volnosti.
  • S vyjímatelnou vložkou pro přizpůsobení míry ohybu ve výztuze

Další funkce...
  • Nové dvoudílné upínací držáky motoru zajišťují bezpečnou montáž a umožňují montáž 30mm ventilátoru motoru. Závit převodovky se nastavuje ze spodní části šasi, stejně jako u RC8B4.
  • Nové zásobníky baterií s vestavěnými zarážkami pro snadné nastavení polohy baterií
  • Nové nadrozměrné háčky a smyčky pro zjednodušenou a bezpečnou montáž baterií
  • Nová vanička ESC s ochranným štítem má dvě montážní pozice pro podvozek - jednu pro každou konfiguraci podvozku
  • Nový box přijímače s vestavěnými úchyty serv má integrované vedení kabelů a zvětšený objem pro montáž větších přijímačů
  • Součástí jsou svorky pro vedení kabelů pro čisté zapojení baterií a vodičů snímačů motoru
  • Nové boční kryty mají integrované svorky pro vedení drátů a jsou o více než 1 palec užší než RC8B3.2e
  • Nový podvozek z tvrdě eloxovaného hliníku 7075 specifického pro RC8B4e obsahuje aktualizace pro zpevnění přední a zadní oblasti kapkovitých výstupků, zvětšenou šířku podél oblasti kick up a úpravy pro specifické elektrické uspořádání.
  • Obsahuje dělící středovou přepážku RC8B3.2 s novou středovou horní deskou specifickou pro RC8B4e.
  • Nová přední horní deska specifická pro RC8B4e byla aktualizována tak, aby odpovídala nové geometrii řízení a odsazené přední výztuze podvozku RC8B4.
  • Nové zvonové tyče řízení s hřebenem řízení namontovaným nahoře pro větší vůli kolem sestavy převodovky
  • Nový hliníkový hřeben řízení navržený podle aktualizované geometrie přední části je lehký a odolný
  • Nové matice zvonku řízení jsou delší, aby se snížil odpor od hřebenu řízení při ohybu
  • Aktualizovaný táhlo serva řízení je vybaveno novou odolnou závitovou koulí a ocelovým šroubovým kloubem
  • Nové modré hliníkové úchyty ramen zavěšení A a B jsou tvarovány tak, aby se daly propojit s podvozkem RC8B4
  • Nový podvozek z tvrdě eloxovaného hliníku 7075 obsahuje aktualizace pro zpevnění oblastí předních a zadních výstupků a zvětšenou šířku podél oblasti odrazu nahoru.
  • Nové uchycení horních ramen zavěšení je výrazně širší než u řady RC8B3, což zajišťuje potřebnou geometrii pro nové snížené bloky řízení KPI
  • Nová přední věž tlumiče má vylepšenou pevnost a umožňuje montáž vložky horního ramene zavěšení z přední strany prostřednictvím zapuštěné kapsy, aniž by bylo nutné demontovat věž z převodovky
  • Nová přední horní deska z uhlíkových vláken specifická pro RC8B4e s odsazenou přední výztuhou podvozku
  • Nová výztuha předního podvozku má stejnou délku jako "krátká" verze z RC8B3 pro ideální ohyb přední části vozu
  • Nový sloupek přední nástavby je zapuštěn do přední horní desky a díky oboustrannému provedení se snadno montuje
  • Nová konstrukce misek pružin a koncovek tyčí tlumičů má zajišťovací šroub, který udrží misky na místě při nárazu, a má vylepšený materiál; stejně odolný materiál jako naše koncovky tyčí 1/10
  • Nová pouzdra předních tlumičů jsou o 1,5 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3
  • Nová pouzdra zadních tlumičů jsou o 4 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3.
  • V celé buggy jsou použity nízkoprofilové šrouby SHCS s velkým průměrem, které nahrazují tradiční systém šroubů a podložek.
  • Nový dvoudílný zadní sloupek karoserie je vybaven gumovou průchodkou, která umožňuje určitou pružnost a prodlužuje životnost karoserie.
  • Nové koncovky tyčí mají vylepšený záběr závitu, drážkovanou oblast pro snadný přístup k napínacímu klíči a jsou vyrobeny ze stejného odolného materiálu jako naše koncovky tyčí 1:10.
  • Nový delší zadní táhlo pro vybočení 5x44 mm
  • Nový zadní náboj s posunem +1 mm má symetrickou levou a pravou společnou konstrukci s vložkami výšky nápravy pro nastavitelné vyladění roll centra. Standardní velikost použitého ložiska je 8x16x5mm s přírubou, ale náboj stále akceptuje ložisko 15x21x4mm pro možnosti ladění nápravy CVA.
  • Nová náprava CVA má "čepovou" konstrukci s pojistným pouzdrem pro zachycení čepu a používá dvě přírubová ložiska 8x16x5 mm (stejná jako u univerzální nápravy RC8B3).
  • 93mm kosti CVA použité na všech čtyřech rozích buginy
  • 93,5mm přední a 104mm zadní středové kosti se 14mm čepy jsou nyní standardním vybavením pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí
  • Nová zadní věž tlumiče má dvě vestavěné polohy výšky křídla; RC8B4 "nízká" je ve stejné výšce jako RC8B3 "vysoká" a RC8B4 má možnost dodatečné výšky +5 mm nastavením adaptérů pro uchycení křídla, vše je snadno přístupné ze zadní části buginy
  • Standardní rozměry šestihranů kol zahrnují "+0" mm vpředu i vzadu
  • Standardní velikosti protiprokluzových tyčí zahrnují 2,2 mm vpředu a 2,4 mm vzadu.
  • Nová karoserie RC8B4e Gamma stylizovaná inženýry Area 51 pro vynikající aerodynamiku, vynikající ovladatelnost a bezkonkurenční krásu. Obsahuje tři různé styly nosů převodovky: tradiční nosní kužel, křídlo střední výšky a křídlo vysoké výšky.

Vlastnosti RC8B4e Team stavebnice

Diferenciály V3 s kroužkovými převody 42 zubů a pastorky 12 zubů pro lepší převodové poměry

  • Obsahuje nové aktualizace slunečních a planetových ozubených kol HTC s odstraněnými kapsami, které prodlužují životnost diferenciálu a zlepšují souběh převodů a zůstávají konzistentnější při dlouhých jízdách.
  • +2 stupně ramen bloku řízení
  • 16mm tlumiče vybavené modrými předními (8,75 vinutí) a novými zelenými zadními (11,25 vinutí) pružinami, měchýřem tlumiče ve stylu "tuhý", kombinovanými odvzdušňovacími/emulzními krytkami a modrými hliníkovými závitovými límci.
  • Úzké uchycení ramen C a D RC8B3.2

Kategorie