Champions by DESIGN. Terénní RC automobilová scéna se v posledních letech zásadně změnila. Stopy koberců a umělých trávníků se staly stále více populární a přilnavosti na tratích dosahují nových výšin. Inženýři v Team Associateds Area 51 odpověděli na RC10B74 Team Kit Buggy, zcela novou konstrukci podvozku s dlouhým seznamem vysoce kvalitních dílů.
Vývoj pokračuje.Podvozek B74.1 nyní jde o krok dále a poskytuje dvě různé konfigurace podvozku. B74.1 je první volbou pro neklouzavé koberce a umělý trávník s průkopnickou 2-kotoučovou spojkou Octalock a optimalizovaným modulárním uspořádáním. Na druhé straně B74.1D obsahuje středový diferenciál se silikonovým olejem 200 000 cSt a speciální nastavení podvozku pro venkovní tratě na hlíně.
Obě VERZE obsahují nově vyvinuté přední a zadní olejové tlumiče s kratšími pístními tyčemi, které společně posouvají těžiště vozidla dolů a zajišťují předvídatelnější manipulaci. Zahrnuty jsou také nové držáky ramen zadní nápravy s nízkými držáky LRC C a D, 66mm hnací hřídele a nápravy CVD a vzpěry podvozku ze skleněných vláken G10, které usnadňují manipulaci s podvozky, což řidiči umožňuje, aby se ve všech podmínkách ještě více přiblížil jízdou jak na kolejích a mohl se pohybovat se na hranici přilnavosti.
Nastavení a vyladění jsou mezi oběma podvozky zaměnitelná a oba modely mají rychlost, trvanlivost a schopnosti, které můžete očekávat od skutečných šampionů. Vyberte si konfiguraci a můžete vyrazit na další závody.
Nové
- Přepracované držáky ramen LRC C a D pro lepší trakci a lepší vyvážení v zatáčkách
- Pouzdra tlumičů 272 mm V2 na zadní nápravě s novými držáky/parohy tlumičů 4 mm z uhlíkových vláken. Toto bylo navrženo o 5,5 mm níže pro zvýšení stability a předvídatelnosti vozidla
- Nová zadní ramena a držáky kol s optimalizovanou geometrií a trvanlivostí, kombinované s 66mm hnacími hřídeli a nápravami pro větší trakci a předvídatelnější manipulaci
- Zvýšená flexibilita podvozku díky 2,0 mm laminátovým můstkům ze sklolaminátu G10 pro lepší trakci a optimalizovanou manipulaci na nerovných částech dráhy
- Nový držák baterií z uhlíkových vláken 2,5 mm se zjednodušeným designem a rychlejší přizpůsobení různým výškám baterií
- Nová dvoukotoučová spojka Octalock. Určeno pro přenos vysokých točivých momentů. S obložením spojky LCF
- + 3mm hliníková deska řízení pro optimalizované řízení nárazu s nízkou světlou výškou
- Přepracované desky z volantu z uhlíkových vláken 2,5 mm pro zvýšenou odolnost a náboje o 9 ° C
- Pouzdro tlumiče 23 mm na přední nápravě se 4 mm tlustými a 2 mm spodními tlumícími můstky z uhlíkových vláken, které mají také druhou řadu montážních otvorů horní tlumiče
Obrázky na této stránce ukazují prototypy, které jsou rovněž vybaveny součástmi, které nejsou součástí: Reedy motor, baterie, řadič, servo, přijímač, kola, pneumatiky a pastorek motoru. Vyžaduje se montáž a malování.
Nové podrobnosti o vybavení
- Nová dvoukotoučová spojka Octalock. Určeno pro přenos vysokých točivých momentů. S obložením spojky LCF
- Nová konstrukce Octalock pro bezpečné spojení mezi obložením a hlavním zařízením
- 2,0 mm přední a zadní ochranné rámy
- 6,0 mm náboj zadního kola
- Revidované modulární nastavení s červenými pružinami V2 pro přední a modrými pružinami V2 pro zadní nápravy
- Kratší 23 mm přední a 27,5 mm zadní tlumiče. Frézované pístové desky a speciální těsnění s X-kroužky
- Nové přední parohy tlumičů z uhlíkových vláken 4 mm. O 2 mm nižší, další upevňovací řada pro tlumiče
- Nové zadní parohy tlumičů z uhlíkových vláken o průměru 4 mm, nižší o 5,5 mm
- + 3mm hliníková deska řízení
- 66mm hnací hřídele CVD a zadní nápravy
- Nový držák ventilátoru pro 30mm ventilátory (ventilátor není součástí balení)
Upravené podrobnosti o zařízení
- Přepracované držáky ramen LRC C a D pro lepší trakci a lepší vyvážení v zatáčkách
- 2,0 mm podvozkové vzpěry G10 pro lepší trakci a lepší ovladatelnost na nerovných částech trati
- Nový držák baterií z uhlíkových vláken 2,5 mm se zjednodušeným designem a rychlejší přizpůsobení různým výškám baterií
- Nové nízkoprofilové držáky baterií, které doplňují stávající
- Nové 16mm diferenciální vývody pro zvýšenou odolnost
- Přepracované zadní křídlo s volitelnou řeznou hranou pro menší aerodynamický odpor
- Přepracovaná zadní ramena. Symetrické s novými vnitřními body pro tlumení náraz
- Přepracované plastové držáky kol pro zvýšenou odolnost
- Přepracované 2,5 mm desky řízení z uhlíkových vláken
- Přepracované páky řízení s kuličkovými ložisky 5x12 mm a ocelovými tlakovými pouzdry pro lepší odolnost
- Revidovaný hliníkový podvozek V2 2mm 7075-T6 s tvrdým eloxovaným povrchem, více místa pro hlavní převodovku a nové montážní otvory pro desku regulátoru rychlosti
Osvědčené podrobnosti o zařízení
- 7075-T6 hliníkové přepážky s výškově nastavitelným diferenciálem 0 - 3 mm
- Snadná výměna mezi diferenciály a kluznou spojkou
- Snadno dostupné diferenciály
- Držáky ramene 7075-T6 s vložkami pro snadné nastavení zavěšení
- Snadno zaměnitelné přední a zadní ochranné rámy
- Upevnění hliníkového motoru 7075-T6 a montáž na středový pohon
- Držák ramene řízení o úhlu 7075-T6
- Plovoucí držák serva s montážním stojanem 7075-T6 a 2,5 mm můstkem z uhlíkových vláken
- Lehká karoserie a zadní křídlo
Vyžaduje se pro dokončení
- Elektromotor pro vozidla 1:10
- Elektronický regulátor rychlosti
- Baterie: 7,4 V LiHV / LiPo / LiFe
- Nabíječka (pro výše uvedené typy baterií)
- Dvoukanálové dálkové ovládání
- Nabíječka pro RC a pohonně baterky
- 2-kanálový přijímač
- Servo řízení
- Barva pro polykarbonátovou karoserii
- 1:10 ráfky
- 1:10 Buggy pneumatiky
Specifikace vozidla
- Pohon: elektrický
- Podloží: terén
- Typ karoserie: Buggy
- Měřítko: 1:10
- Stupeň prefabrikace: modulární systém *
- Délka: 395 mm
- Šířka: liší se
- Rozvor kol: 280,5 - 285,5 mm
- Hmotnost: liší se
- Pohonná jednotka: 4WD
Toto vozidlo je stavebnice a musí být namontováno uživatelem. Může být vyžadována elektronika a / nebo motor.