Motor GP 88 ccm EVO včetně tlumiče a příslušenství
ID: #GPM088EVO | Značka: GPExpedice: -
"Ostrá" verze leteckého benzínového jednoválcového motoru s obsahem 88ccm s výkonem zvýšeným na 10 koní, provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1980g + expanzní tlumič 345g + zapalování 135g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
Benzínová hadička, žlutá 3 x 6 mm (1 metr)
3DLA0016 není skladem Expedice: - |
75 Kč | ||
602 digitální otáčkoměr
8KM8328 skladem |
767 Kč | ||
602-1B digitální otáčkoměr s měřidlem
8KM8329 skladem |
1 142 Kč | ||
Svíčka NGK pro motory GP
GPM0020 skladem |
383 Kč | ||
Ložisko SKF 6003
GPM0022 skladem |
421 Kč | ||
Ložisko SKF 6203R
GPM0026 skladem |
421 Kč | ||
Senzor zapalování pro GP motory
GPM061-12 skladem |
316 Kč | ||
Elektronické zapalování pro motor GP 38 , 61 a 88
GPM06188 skladem |
2 390 Kč | ||
Kliková hřídel GP 123
GPM088-2 skladem |
4 214 Kč | ||
Motul 800 2T Factory Line OffRoad Original (1 L)
MOT104038 skladem |
450 Kč |
Benzínové motory řady GP vyráběné taiwanskou firmou Great Power Engine vynikají výborným dílenským zpracováním, robustní konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou písty, pístní čepy a ojnice od subdodavatelů vyrábějících pro slovutné motocyklové značky, jako jsou Rotax, Yamaha, Honda či Suzuki. Hladký chod motorů zajišťují ložiska SKF a spolehlivou dodávku paliva membránové karburátory Walbro. Motory jsou vhodné pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů GP dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
GP-88 EVO je „nadupanou“ verzí standardního motoru GP-88, která mj. díky upravené konstrukci pístu a válce a zvýšenému kompresnímu poměru umožňuje dosahovat výkonu o 1 koně vyššího a se stejnou vrtulí točit zhruba o 200 ot./min více.
GP-88 EVO je mírně podčtvercový jednoválcový motor s vrtáním 53 mm. Kliková skříň je vyrobena z jakostní hliníkové slitiny; píst je vybaven jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čep prochází jehlovými ložisky. Motor je osazen kvalitními ložisky švédské firmy SKF. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby.
Karburátor Walbro WJ-71 je membránový, dvoujehlový, opatřený sytičem.
Lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je opatřen ochranným stříbřitým nástřikem.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMH (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochranná spirálová bužírka, kabel pro připojení akumulátoru a samozřejmě i zapalovací svíčka NGK CM-6.
Doporučené palivo: záběh 32:1 (32 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1. Doporučujeme používat syntetický olej pro dvoutakty Motul 800 2T s nízkou viskozitou pro dosažení maximálního výkonu.
Doporučená svíčka: CM-6
Doporučené vrtule: dvoulisté: 26x10“, 26x12“, 27x10“, 28x10“.
Typické otáčky: 6300 ot./min s vrtulí Mejzlík 27x10 TH.
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + svíčka, tlumič + těsnění výfuku, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 88 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 53 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1200 - 7700 |
Výkon motoru [kW] | 7.35 |
Výkon [HP] | 10 |
Hmotnost (motor) [g] | 1980 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 345 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 135 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 700 - 800 |
Závit matice vrtule | 6x M5 |