Motor DLA 116 ccm včetně tlumiče a příslušenství
ID: #2DLA0116 | Značka: DLAExpedice: -
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2600g, váha standard. výfuků 2x 115g, váha zapalování 180g.
Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks
2DH0013R není skladem Expedice: - |
335 Kč | ||
Otáčkoměr DLA
2DLA1001 skladem |
623 Kč | ||
Laděný tlumič výfuku s přísluš. DLA 58 a 116
2DLA1005 není skladem Expedice: - |
3 350 Kč | ||
Píst pro DLA 58 a 116
2DLA1061 skladem |
479 Kč | ||
Pístní kroužek DLA 58 / 116
2DLA1062 není skladem Expedice: - |
143 Kč | ||
Vstupní membrána pro DLA 116 / 112
2DLA1063 není skladem Expedice: - |
671 Kč | ||
Kompletní sada těsnění pro DLA 116
2DLA1064 není skladem Expedice: - |
287 Kč | ||
Unašeč vrtule pro DLA 116
2DLA1065 skladem |
863 Kč | ||
Jehlové ložisko pro DLA 58 / 116
2DLA1066 skladem |
364 Kč | ||
Kompletní karburátor pro DLA 116
2DLA1067 není skladem Expedice: - |
3 830 Kč | ||
Kliková hřídel pro motor DLA 116
2DLA1068 není skladem Expedice: - |
6 230 Kč | ||
Zapalovací svíčka pro motory DLA
2DLA2025 není skladem Expedice: - |
335 Kč | ||
Difuzor sání karburátoru DLA 116
2DLA2029 není skladem Expedice: - |
1 343 Kč | ||
Elektronické zapalování pro DLA 180,116,112,64
2DLA2055 skladem |
2 870 Kč | ||
Senzor zapalování pro motory DLA
2DLA2085 není skladem Expedice: - |
287 Kč |
Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro nebo Tillotson apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.
DLA 116je mírně podčtvercový dvouválcový boxer, konstrukčně vycházejíci z motoru DLA 58 ze kterého převzal válce s vrtáním 46 mm a zdvihem 35 mm. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.
Karburátor vyráběný firmou Walbro je membránový, dvoujjehlový, opatřený sytičem.
Velmi lehký expanzní tlumič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštěn.
Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.
Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1 až 50:1.
Doporučené svíčky: 2x CM-6
Doporučené vrtule: záběh: 26x10“, Akro/Sport/Maketa: 26x12“, 27x10", 28x10".
Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.
Zdvihový objem [ccm] | 116 |
Počet válců | 2 |
Vrtání [mm] | 46 |
Zdvih [mm] | 35 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1300 - 7500 |
Výkon motoru (při 7500 ot./min) [kW] | 8.7 |
Výkon (při 7500 ot./min) [HP] | 11.8 |
Hmotnost (motor) [g] | 2600 |
Hmotnost (tlumič 2x) [g] | 115 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 180 |
Doporučená svíčka | CM-6 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 800 - 1000 |
Závit matice vrtule | 6×M5 |