Plastikový model letadla Revell 03836 Boeing 747-8F Cargolux LX-VCF Facemask (1:144)
ID: #RVL03836 | Značka:Expedice: -
Plastikový model Revell 03836 – letadlo Boeing 747-8F Cargolux LX-VCF Facemask v měřítku 1:144 ke slepení. Stavebnice obsahuje 167 dílků, rozpětí křídel 476 mm, obtížnost 5.
Charakteristika
Plastikový model Revell 03836 – letadlo Boeing 747-8F Cargolux LX-VCF Facemask v měřítku 1:144 ke slepení. Stavebnice obsahuje 167 dílků, rozpětí křídel 476 mm, obtížnost 5.
Unformace o předloze:
Ne bez masky! Tento princip nyní platí téměř všude a lucemburská nákladní letecká společnost CARGOLUX jej nyní dokonce přepravuje po celém světě se speciálně lakovaným strojem.
První Intercontinental 747-8 byl dodán společnosti Lufthansa 5. května 2012 a verzi začal provozovat na letech z Frankfurtu do Washington, DC, 1. června 2012.
Verze 747-400 a dřívější verze se ukázaly jako velmi populární nákladní loď , která přepravovala zhruba polovinu světového leteckého nákladu. Pro udržení této pozice navrhl Boeing nákladní variantu 747-8, pojmenovanou 747-8 Freighter nebo 747-8F. Společnost uvedla na trh nákladní verzi 14. listopadu 2005.
Model 747-8F je počátečním modelem pro uvedení do provozu. Stejně jako u modelu 747-400F je horní paluba kratší než u modelů pro cestující o 5,575 m, úsek je právě před a právě na zádi křídla. Letoun 747-8 Freighter byl navržen s maximální vzletovou hmotností 975 000 lb (442 t) s užitečným zatížením 308 000 lb (140 t) a dojezdem 4 390 NMI (8 130 km). Na hlavní palubě byly vytvořeny čtyři další paletové prostory, na spodní palubě byly buď dva další kontejnery a dvě další palety, nebo tři další palety. Očekává se, že model 747-8F bude mít o 16% nižší provozní náklady na kilometry než model 747-400F a nabídne o něco větší rozsah.
Informace o modelu:
- Limitovaná edice.
- Exkluzivní maska Revell.
- Velký obtisk pro design „Ne bez mé masky“.
Specifikace
Měřítko | 1:144 |
---|---|
Délka | 252 mm |
Šířka | 476 mm |
Výška | 150 mm |
Rozpětí křídel | 476 mm |
Počet dílků | 167 |
Stavební náročnost | 5 |