PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

Plastikový model auta Italeri 3642 Audi Quattro Rally (1:24)

ID: #IT-3642 | Značka: Italeri
Dostupnost: skladem
Expedice: dnes
759 Kč
Doporučená cena: 825 Kč (ušetříte: 66 Kč)

Plastikový model Italeri 3642 - auto Audi Quattro Rally v měřítku 1:24 ke slepení. Délka modelu 183 mm, obtížnost 2.




Charakteristika

Plastikový model Italeri 3642 - auto Audi Quattro Rally v měřítku 1:24 ke slepení. Délka modelu 183 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SUPER OBTISKY.

Informace o předloze:

Audi Quattro se soutěží účastnilo poprvé v roce 1980 a hned v první soutěži – Jänner rallye 1980 zvítězilo. V týmu Audi tehdy jezdili Michele Mouton (jediná žena, která dodnes zvítězila v rallye), Hannu Mikkola a Stig Blomquist. Právě Hannu Mikkola předvedl potenciál Quattra již na Algarve rally. Zde jel jako předjezdec a dosáhl o půl hodiny lepšího času než vítěz soutěže. V Mistrovství světa v rallye 1982 vybojovalo Audi pohár konstruktérů. Tento typ používal masku se čtyřmi světlomety pouze na začátku sezony, kvůli intercooleru a chlazení později dostal typickou prohnutou masku a světla dvě. Tento typ dosahoval výkonu 300 koní a vážil 1150 kg. v rámci modernizace na typ A2 byl vůz odlehčen na 960 kg. Výkon by upraven na 370 koní a v dalším roce byl vůz opět odlehčen o 150 kg použitím kevlarových a hliníkových dílů karoserie. Typ A1 bylo první Audi quattro do skupiny B homologované 1.1.1983 a poprvé startovalo na RMC 22.1.1983. Oproti předchozímu typu quattro sk.A 4,které bylo poprvé ostře nasazeno 9.1.1981 dostalo rozšířené blatníky,přední a zadní kapotu s kompozitu. Několik změn doznal i motor, převody i podvozek. Na Korzice 5.5.1983 se objevil typ A2 s dalším vylepšením oproti A1. Kompozit byl použit na všech viditelných dílech karoserie, změny na motoru, převodovce a podvozku přinesly snížení váhy pro asfaltové rally na 960 kg. Dá se od typu A1 rozpoznat podle dvou náfuků v zadních blatnících, spodní pro brzdy a příbyly horní pro chlazení zadního diferenciálu. Udávaný výkon, jako u všech závodních Audi quattro se udává od 360 koní výše.

Oba typy jsme mohly vidět v ČR v rukách Pavlíka, Demutha a Cinotta

Specifikace

Měřítko1:24
Délka183 mm
Šířka
Výška
Rozpětí křídel
Počet dílků
Stavební náročnost2
Kategorie