Charakteristika
Academy plastikový model vrtulníku Bell UH-1C Frog v měřítku 1:35 ke slepení.
Informace o předloze:
Bell zahájil vývoj UH-1C v roce 1960, aby napravil aerodynamické nedostatky ozbrojeného UH-1B. Bell vybavil UH-1C motorem T53-L-11 o výkonu 1100 SHP (820 kW), aby poskytl energii potřebnou ke zvednutí všech používaných nebo vyvíjených zbraňových systémů.
Armáda nakonec obnovila všechna letadla UH-1B se stejným motorem. Pro UH-1C byl vyvinut nový rotorový systém, který umožňuje vyšší rychlosti vzduchu a snižuje výskyt ustupujícího ustájení lopatek při potápění. Vylepšený rotor měl za následek lepší manévrovatelnost a mírné zvýšení rychlosti. Zvýšený výkon a rotor s větším průměrem vyžadovaly, aby inženýři společnosti Bell navrhli nový ocasní výložník pro UH-1C. Delší ocasní výložník obsahoval širší akordovou svislou ploutev na pylonu ocasního rotoru a větší synchronizované výtahy.
Společnost Bell také představila duální hydraulický řídicí systém pro redundanci a vylepšený vstupní filtrační systém pro prašné podmínky v jihovýchodní Asii. Palivová kapacita UH-1C byla zvýšena na 242 amerických galonů (920 litrů ) a celková hmotnost byla zvýšena na 4 309 kg (9 500 liber), což znamenalo nominální užitečné zatížení 2120 kg. Výroba UH-1C byla zahájena v červnu 1966 s celkovým počtem 766 vyrobených letadel, včetně pěti pro Královské australské námořnictvo a pěti pro Norsko.
Specifikace
Měřítko | 1:35 |
---|---|
Délka | |
Šířka | |
Výška | |
Rozpětí křídel | |
Počet dílků | |
Stavební náročnost |