PKMODELAR.CZ Prodej RC modelů, náhradních dílů a příslušenství

Máme již více než 29900 spokojených zákazníků
Navštivte naši Facebookovou stránku

Motor DLA 180 ccm včetně tlumiče a příslušenství

ID: #2DLA0230 | Značka: DLA
Dostupnost: není skladem
Expedice: -
31 670 Kč
Doporučená cena: 34 425 Kč (ušetříte: 2 755 Kč)

Nový letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 180ccm s výkonem 18.2 koní při 7200 ot / min., volnoběžné otáčky 1000-1400o/min, poměr komprese 7.8:1 a váha motoru 3700g + zapalování 190g.




Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks Distanční sloupek M6 30mm Červený 4ks
2DH0013R
není skladem
Expedice: -
335 Kč
ks
Kompletní sada těsnění pro motor DLA 180ccm Kompletní sada těsnění pro motor DLA 180ccm
2DLA0230-02
skladem
239 Kč
ks
Setové výfuky DLA 180 - Pár Setové výfuky DLA 180 - Pár
2DLA0230-03
není skladem
Expedice: -
767 Kč
ks
Vstupní membrána pro DLA 116 / 112 Vstupní membrána pro DLA 116 / 112
2DLA1063
není skladem
Expedice: -
671 Kč
ks
Zapalovací svíčka pro motory DLA Zapalovací svíčka pro motory DLA
2DLA2025
není skladem
Expedice: -
335 Kč
ks
Senzor zapalování pro motory DLA Senzor zapalování pro motory DLA
2DLA2085
není skladem
Expedice: -
287 Kč
ks
Motul 710 2T Original (1 L) Motul 710 2T Original (1 L)
MOT104034
skladem
345 Kč
ks
OS MAX-svíčka CM-6, 1ks. OS MAX-svíčka CM-6, 1ks.
OS71669000
skladem
383 Kč
ks

Nová řada benzínových motorů DLA vyniká výborným dílenským zpracováním, oproti starším motorům robustnější konstrukcí z kvalitních materiálů a především použitím vysoce kvalitních komponentů, jako jsou německá a japonská ložiska, membránové karburátory Walbro apod. Promyšlenou konstrukcí bylo u motorů DLA dosaženo velmi dobrého poměru hmotnost / výkon / cena.

DLA 180je mírně podčtvercový dvouválcový boxer. Kliková skřín je vyrobena s hliníkové slitiny a její povrch je leštěn. Písty jsou vybaveny jedním pístním kroužkem, ojniční i pístní čepy prochází jehlovými ložisky. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Motory jsou osazeny kvalitními kuličkovými ložisky německé firmy FAG a jehlovými ložisky japonské firmy IKO. Motor se montuje za zadní čelo, na kterém jsou nálitky pro upevňovací šrouby. Součástí balení jsou i distanční sloupky o délce 20 mm včetně spojovacího materiálu.

Karburátor je membránový, dvoujjehlový, opatřený sytičem vyráběný firmou Walbro.

Velmi lehké expanzní tlumiče výfuku jsou hliníkové a jejich povrch je leštěn.

Zapalování je elektronické určené pro napájení z akumulátorů o jmenovitém napětí 6,6 - 7,4V. K napájení je možné použít jak 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300mAh) nebo LiFe. K zapalování je dodávána ochraná spirálová bužírka a kabely pro připojení aku a samozřejmě i zapalovací svíčky DLA CM6. Pro snadné ladění a dokonalý přehled o chodu motoru doporučujeme používat diditální otáčkoměr DLA (prodává se zvlášť), který se připojuje přímo k zapalování.

Doporučené palivo: záběh 30:1 (30 dílů benzínu Natural 95 na 1 díl oleje), normální provoz 40:1.

Doporučené svíčky: 2x CM-6

Doporučené vrtule: záběh: 32x10“, Akro/Sport/Maketa: 32x10“, 32x12“, 32x14“ až 33x10“.

Součástí balení je: motor, elektronické zapalování + 2 svíčky, 2 tlumiče + těsnění výfuku, distanční sloupky, spojovací materiál a návod.

Zdvihový objem [ccm]180
Počet válců2
Provozní otáčky [ot./min]1100 - 8000
Výkon motoru (při 7200 ot./min) [kW]13.2
Výkon (při 7200 ot./min) [HP]18
Hmotnost (motor) [g]3660
Hmotnost (tlumič 2x) [g]150
Hmotnost (zapalování) [g]207
Doporučená svíčkaCM-6
Doporučený objem nádrže [ml]1000 - 1200
Závit matice vrtule6×M5
Kategorie