RC10B6.3 Team Kit stavebnice (2WD)
ID: #AE90029 | Značka: AssociatedExpedice: -
Nástupce stavebnice závodní buggy B6.1 a B6.2 s pohonem zadní nápravy 2WD (motor před zadní nápravou). Model bez elektroniky a RC soupravy. Speciálně určeno pro astroturf, koberec a podobné povrchy s velkou přilnavostí.
Inženýrství u ASSOCIATED pokračuje RC10B6.3 pokračuje v trendu zdokonalování a spolehlivého výkonu stanoveného jeho předchůdci. Se zcela novou širokoúhlou zadní nápravou a namontovaným servem řízení přímo na šasi má RC10B6.3 bezkonkurenční stabilitu a jistotu v jízdě.
Výkon není jedinou kategorií, která byla pro tuto verzi 6.3 vylepšena; Odolnost také učinila krok vpřed vyřešením problémů, jako jsou ohýbání úchytů předního a zadního křídla, rozbití šroubů kulových čepů řízení a nadměrná vůle v spojovačkách řízení. Mezi další nové funkce, které byly navrženy pro závodníka, patří: integrovaný držák transpondéru, konce písnic +4 mm, šrouby výztuhy baterie a její spojovačka, 2-drátové a 3-drátové spony vedení kabelu regulace, zadní kryty paroh tlumiřů a přepracované přední parohy tlumičů, která zakrývá odkryté hlavy šroubů.
Model AE90029 RC10B6.3 je varianta pro koberce/astroturf, která se může pochlubit zcela novou sadou pružin HD, která využívá 11mm podložky Octalock (prémiový materiál podložky LCF obsažený v sadě!) Pro hladší záběr na vysoce trakčních površích, + 3 mm podvozek pro větší stabilitu, ocelová závaží podvozku pro vyladění a vyvažení hmotnosti, přední a zadní stabilizátor a převodový diferenciál. Nastavení bylo optimalizováno tak, abyste mohli mít závodní podvozek hned po sestavené z krabice připraven na závodní dráhu.
Nové vlastnosti
- Nové širokoúhlé hliníkové úchyty zadního ramene pro použití s rameny 73 mm a 69 mm CVA kostmi poskytují předvídatelnější trakci zadní nápravy a snadno ovladatelný pocit zadní nápravy.
- Nový systém montáže serva s hliníkovými úchyty k šasi a tvarovanou výztuhou je mnohem snazší sestavit a má integrovaný držák transpondéru
- Nové tvarované přední a zadní kryty parohů tlumičů chrání hrany uhlíkových vláken před poškozením a chrání před poškozením povrchu dráhy. (trhání koberece)
- Ozubené kolo Octalock a podložky LCF 11 mm Octalock využívající tvrdší kluznou pružinu RC10B74.1 pro maximální konzistenci a vyšší kapacitu točivého momentu
- Součástí sady pro upevnění přídavného pružení podvozku jsou součásti výztuhy baterie a hardware
- Součástí jsou tvarované kabelové spony pro vodiče motoru a regulace, které vám zajistí organizovanou kabeláž
Aktualizované díly
- Aktualizované přední a zadní parohy tlumičů z uhlíkových vláken s jemným nastavením rozteče otvorů
- + 3 mm prodloužená délka podvozku/šasi pro další stabilitu a snížený přenos hmotnosti v podmínkách vysoké trakce
- Aktualizovaný podvozek a boční lišty pro použití s novým servo držákem přímo na šasi, který poskytuje přímější pocit z řízení a předvídatelnost podvozku při jízdě na rovině ale i v zatáčkách.
- Aktualizována horní deska, která navazuje na novou vzpěru pro zvýšení odolnosti
- Aktualizované úchyty zadních křídel pro větší odolnost a menší ohýbání
- Nastavovací šroub a přírubová matice pro upevnění tlumiče zadní spodní nápravy pro rychlé a snadné odstranění rázů
- +1 ramena řízení z uhlíkových vláken
- Černé ocelové matice kol M4 s nízkým profilem (LP)
Funkce
- 3stupňová sestava převodovky Laydown Stealth (R) pro optimální hmotnostní vyvážení na jílovitých povrchech s vysokou přilnavostí
- Součástí dodávky je kapalinou naplněný diferenciál, který vydrží zatáčení při vysokém zatížení
- Součástí jsou přední a zadní stabilizátory, které zajišťují menší naklánění podvozku na vysoce přilnavých površích
- V2 12mm Big Bore závitové hliníkové tlumiče s X-kroužky pro montáž s nízkým třením
- Obrobené písty pro přesnější uložení a hladší provoz
- Tlumicí pružiny V2 12 mm pro nižší dosažitelnou světlou výšku a pocit hbitosti
- Hliníkový zadní kulový držák se třemi pozicemi pro maximální nastavitelnost a větší pevnost
- Sada kuličkových ložisek Factory Team s 24 přesnými kuličkovými ložisky, nyní naolejovaná místo namazaná pro účinnější hnací ústrojí
- Snadno přístupný diferenciál s vložkami pro nastavení výšky 0, 1, 2 a 3 mm. (RC10B6.3 je dodáván s převodovým diferenciálem). Vložky pro nastavení výšky umožňují vyrovnání hnacího hřídele ve všech konfiguracích výšky jízdy a výšky nápravy
- Zadní náboje s hliníkovým svislým upevněním pro odklopení kuličkových čepů a vložkami výšky nápravy pro přesné nastavení středu válce
- Součástí je držák předního křídla a přední křídlo, které zvyšují přítlak a přední přilnavost
- Integrovaný 30mm držák ventilátoru (ventilátor není součástí dodávky), aby se zabránilo vyblednutí motoru v důsledku přehřátí
- 69 mm CVA kosti pro snížení zanoření kostí a minimalizaci tření u hnacího čepu
- Symetrická zadní ramena se zlepšenou geometrií a tuhostí lze vyklopit, aby se umožnilo „rozdělení“ zadní montážní polohy tlumiče. Ramena jsou k dispozici v délkách 73 mm a 75 mm (včetně 73 mm)
- Vnější čep zadního závěsu je pro větší odolnost zachycen hlavou šroubu a pojistnou maticí
- Součástí je ocelová deska elektroniky a ocelové desky pod servopohonem pro lepší vyvážení hmoty a nižší celkové těžiště
- Šestihranné upínací kolečko 5 mm
- Lehký hliníkový jednodílný horní hřídel a ozubené kolo
- Karoserie navržená s nižším těžištěm zlepšuje ovladatelnost na vysoce přilnavých površích (včetně čirého těla a křídla)
Kvůli probíhajícímu vývoji se fotografie nemusí shodovat s finální podobou. Podvozek zobrazený na těchto fotkách je vybavené díly, které NEJSOU součástí: Motor Reedy, LiPo sada, Regulace, Servo, přijímač, Disky, Pneumatiky, lakovaná karoserie, ventilátor a pastorek motoru. Je nutná montáž a lakování.